Hyvä asiakkaat – kiitos palautteesta!
Hyvä asiakkaat – kiitos palautteesta!
8.2.2021
Kairan Kuitu Oy:n ensimmäinen asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin tammi-helmikuun vaihteessa 2021. Kysymyksiä oli neljästä eri aiheesta ja kyselyt lähetettiin asiakkaille tekstiviestillä. Vakiomuotoisen arvosanan antamisen lisäksi asiakkailta pyydettiin kirjallista palautetta sähköpostitse.
Kyselyyn vastasi 22 % asiakkaista. Näin ensimmäiseksi kyselyksi vastausten määrä on todella hyvä, sillä vastausmäärä vastaavissa kyselyissä on yleensä 20-30 %.
TULOKSET:
- Kuituliittymän toimivuus – 3,95 / 5
74 % vastanneista antoi arvosanaksi 4 tai 5.
- Kairan Kuidun myymälä, laskutus ja asennuspalvelut – 4,07 / 5
79 % vastanneista antoi arvosanan 4 tai 5.
28 % vastanneista ei ollut koskaan käyttänyt Kairan Kuidun myymälä- tai asennuspalveluja.
- Netplazan tekninen tuki – 4,01 / 5
75 % vastanneista antoi arvosanan 4 tai 5.
49 % kyselyyn vastanneista ei ollut koskaan soittanut tekniseen tukeen.
- Maxivisionin IPTV-palvelu – 3,68 / 5
62 % vastanneista antoi arvosanan 4 tai 5.
50 %:lla vastanneista ei ole IPTV-palvelu käytössä laisinkaan.
Vapaamuotoista palautetta saatiin 3 kappaletta. Yhdessä tiedusteltiin mahdollisuutta saada uusi tuote Kairan Kuidun valikoimaan, yhdessä tiedusteltiin uutta päätelaitetta ja yhden palautteen osalta päädyttiin tarkistamaan kuituyhteyden toimivuus.
Asiakastyytyväisyyskysely tullaan jatkossa toteuttamaan vuosittain. Kairan Kuitu Oy:n palveluja halutaan kehittää entistä paremmin asiakkaiden tarpeita vastaaviksi.
Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!
Kairan Kuitu Oy
Tuula, Juha & Marianne