Hyvä asiakkaat – kiitos palautteesta!
Hyvä asiakkaat – kiitos palautteesta!
23.3.2023
Kairan Kuitu Oy:n toinen asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin helmikuussa 2023. Kysymyksiä oli neljästä eri aiheesta, kuten aiemmassakin kyselyssä. Kysely lähetettiin asiakkaille tekstiviestillä. Vakiomuotoisen arvosanan antamisen lisäksi asiakkailta pyydettiin kirjallista palautetta sähköpostitse.
Kyselyyn vastasi 11,1% kaikista asiakkaista, kun vuonna 2021 vastausprosentti oli 22%.
TULOKSET:
Kysymys A koski yleisesti valokuituliittymän toimivuutta. Huikeat 91 % vastanneista antoi arvosanaksi 4 tai 5 (2021: 74 %).
Kysymys B koski Kairan Kuidun myymälän, laskutuksen ja asennuspalveluiden toimintaa. Kyselyyn vastanneista 87 % antoi arvosanan 4 tai 5. (2021: 79 %).
Kysymys C koski Cinian teknisen tuen palveluita. 69 % vastanneista antoi tekniselle tuelle arvosanan 4 tai 5 (2021: 75 %). Vuonna 2021 teknisestä tuesta vastasi Netplaza Oy, joka myöhemmin myytiin valtio-omisteiselle Cinia Oy:lle.
Kysymys D koski Kairan Kuitu Oy:n kuluttajaliittymiin kuuluvaa Maxivisionin IPTV-palvelua. 71 % vastanneista antoi arvosanan 4 tai 5 (2021: 62 %).
Asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan jatkossakin 2 vuoden välein. Asiakkailta saatu palaute on erittäin tärkeää, sillä se auttaa kehittämään yhtiötä ja sen palveluita eteenpäin.
Maaliskuun palkinnon voittaja
Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan 10-vuotisjuhlavuoden kunniaksi palkintoja 10 kuukauden ajan ja maaliskuun palkinnon voitti Olavi Ervasti – paljon onnea!
Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!