Hyvät asiakkaat – kiitos jälleen palautteesta!

Hyvät asiakkaat – kiitos jälleen palautteesta!

25.4.2025


Kairan Kuitu Oy:n asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin maaliskuussa 2025. Kysymyksiä oli perinteisesti neljästä eri aiheesta ja kysely lähetettiin asiakkaille tekstiviestillä. Vakiomuotoisen arvosanan antamisen lisäksi asiakkailta pyydettiin kirjallista palautetta sähköpostitse.

Kyselyn ensimmäiseen kysymykseen vastasi 23,3 % asiakkaista ja kaikkiin neljään kysymykseen vastasi 14 %, kun vuonna 2023 vastausprosentti oli 11 %. Vapaamuotoista palautetta lähetti 1 % vastaajista.

Kysymys A koski kuituliittymän toimivuutta. 81 % vastanneista antoi arvosanaksi 4 tai 5 (2023: 91 %).

Kysymys B koski Kairan Kuidun myymälän, laskutuksen ja asennuspalveluiden toimintaa. Kyselyyn vastanneista 81 % antoi arvosanan 4 tai 5. (2023: 87 %).

Kysymys C koski Lounean teknisen tuen palveluita. 75 % vastanneista antoi tekniselle tuelle arvosanan 4 tai 5 (2023: 69 %). Vuonna 2023 teknisestä tuesta vastasi Cinia Oy, joka myöhemmin myi liiketoimintansa Lounea Oy:lle.

Kysymys D koski Kairan Kuitu Oy:n kuluttajaliittymiin kuuluvaa Maxivisionin IPTV-palvelua. 66 % vastanneista antoi arvosanan 4 tai 5 (2023: 71 %).

Asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan jatkossakin 2 vuoden välein. Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan uusi päätelaite. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

Kairan kuitu facebookissa

Kairan Kuitu Logo Suomen Seutuverkot jäsen Lounea palvelinkumppani Yhteistyökumppani Pudas-kone Yhteistyökumppani Sähkö-Matic Yhteistyökumppani Sähkö-Artpe Yhteistyökumppani Maaseuturahasto Yhteistyökumppani ELY Keskus